صدای پای آب،نثار شبهای خاموش مادرم!اهل کاشانم. روزگارم بد نیست.تکه نانی دارم ،خرده هوشی، سر سوزن ذوقی.مادری دارم ، بهتر از برگ درخت.دوستانی ، بهتر از آب روان.و خدایی که در این نزدیکی است:لای این شب بوها، پای آن کاج بلند.روی آگاهی آب، روی قانون گیاه.+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم دی ۱۳۹۵ساعت 12:11 توسط kimia | یک قدم تا بهار...

کاش بدانیم خوشبختی واقعی داشتن "آرامش" است.خوشبختی ای که نه گذر زمان و نه تغییر شرایط نمی تواند آن را از ما بگیرد..
تولد...تولد....تولدم مبارک!
یک قدم تا بهار...
ما را در سایت یک قدم تا بهار دنبال میکنید
برچسب: تولدم, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:19
چقدر دروغ می گویم تازگی ها...می گویم وقتی با تو حرف می زنم حال دلم معمولی است، اما قلبم می خواهد از سینه ام بیرون آیدمی گویم دوستت ندارم ، اما از عشقت خواب و خوراک را بر خود حرام کرده اممی گویم با من بد رفتاری می کنی، اما ته دلم می دانم تو هم مرا دوست داری....چه حالی دارد دروغ گو شدن در عشقت....وقتی خودت حقیقت را می دانی...+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 16:33 توسط kimia | یک قدم تا بهار...ما را در سایت یک قدم تا بهار دنبال میکنید
برچسب: دروغگو, نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:19

دلم یواشکی داره....
« یواشکی - سامان جلیلی »

ما را در سایت یک قدم تا بهار دنبال میکنید
برچسب: یواشکی, نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:19